Thursday, September 30, 2010

i lovvvveeeeee my job..... :)

pernah tak aku ckp yg aku sukakan kejer aku skrg....??? ada penah dgr x? kalau x penah dgr... skrg baca.... :D

betapa bersyukurnya dgn keje yg aku ada skrg... inilah bidang yg aku impikan sejak aku kecik lagi.... dari kecik2 aku selalu ikut mak aku gi out station.... tgk dia buat keje... serupa dgn keje yg aku buat skrg... sejak dari itu aku suke dgn keje mak aku.... dan aku kata pada diri aku... aku suka keje ni.... kat mak aku pun aku ckp... " mak.... cita2 bahyah nak jadi mcm mak...." mak aku kata... "ishhh toksahla.... keje mak x best...." hahahahah..... mana boleh x best... best la mak.... keje ni mmg best....

sbbnya aku suka dikelilingi dgn tape2 yg menimbun ni.... wpun xde keje sgt nampak cam ada keje.... ;p

mmgla sometimes aku rasa pressure yg teramat sgt bila ada bbrp keje serentak aku kena selesaikan dlm masa yg sama.... tapi itulah namanya cabaran... kadang2 aku x suka sbb keadaan itu akan membuatkan aku moody.... dan lebih yg aku x suka... rasa moody itu akan jelas terpancar di wajah aku.... sampai org di sekeliling terima tempias dan ter'effect' dgn ke'moody'an aku tu.... ahahahah... sorrriiii rakan2.....

baiklah... aku akan cuba menjadi yg terbaik.... setelah pengajaran lepas2 yg aku dpt.... aku rasa aku nak kembali cemerlang seperti dulu... no more bahyah yg blur... atau bahyah yg membosankan di tempat keje.... this is the starting... n this is the real me... this is my work... my job... my dream.... so... i really looovvvvvveeeeee my job.....!!!! ;o

2 comments:

  1. hahah bagus ler..aku nak jadi Bankers..dah merasa tp mak aku xredho..dia redha aku jadi PTD maka berhenti ler aku menjadi Bankers..

    Apa pon aku bersyukur dgn kerja aku nih..hehehe at least berapa pon gaji aku dan apa aku buat sekarang menentukan perangkaan perbelanjaan rakyat sekian alam..hahahha kalu team aku decide naik minyak or cukai aku rasa merana org ramai..so aku ada keutamaan aku dalam setiap aku lakukkan,..kuikuikuikui..

    ReplyDelete
  2. jom kita sama2 meningkakan prestasi yg rasanya dh merudum sejak aku jadi SYPM ni..... aku mau kembali aktif seperti dulu... :D

    ReplyDelete