Tuesday, April 19, 2011

meneruskan kehidupan...

hampir seminggu...

banyak perkara yg aku buat kadang2 terasa trauma...

makin hari makin terasa kehilangan...

mula nampak... siapa kawan di kala suka duka...

mula sedar... hakikat sebenar benar kehidupan...

mula kesal... dgn sikap manusia yg x mahu menepis ego masing2 hanya utk sebaris ucapan takziah...

persepsi berubah... kehidupan sendirian bukan sesuatu yg aku cari lagi...

aku mahu berkeluarga... dan menjadikan keluarga aku keluarga yang besar...

kesunyian dan sendirian itu adalah sesuatu yg sepi...

yang tidak akan berubah selamanya...

kasih sayang aku pada keluarga... dan kerinduan aku pada dia...

thanks kawan2 yg sentiasa beri aku support...

thanks edna... sbb ko sentiasa ada bila aku perlukan ko...

No comments:

Post a Comment