Friday, February 26, 2010

aku yg pertama...

hurmmm... mcm best jer tgk org ber'blogging2' ni.... apa yg best agaknyer yer..?? sini ke tempat utk meluah perasaan...??

well agaknya kat sini lah kot kalau nak tulis panjang2 lebar... kat FB tu kalau nak tulis kat status pendek kot....

utk pertama kalinya ni... aku nak tulis apa ekk???

dlm bbrp bulan terakhir ni... banyak benda yg dh berubah dlm hidup aku... sekeliling aku... sesuatu yg baru aku pelajari... alami... kenali... sesuatu yg mengubah pendirian aku... corak hidup aku... aku mula kenali aku yg baru... yg agaknya aku dh lama sembunyikan drp pandangan mata org ramai sbb x dpt nak dedahkan... apa yg aku cakap daaa....

apa pun... terima kasih aku ucapkan pada org2 sekeliling aku yg telah menjadikan aku yang sebenarnya... x kiralah korg dah jadikan aku sbg seorang yg positif atau negatif... tapi bila kita berkawan ramai... kita mempelajari bnyk perkara... terima kasih juga kepada orang yg sedang menggelapkan hari2 aku seperti yg dijanjikan sebelum ini... yer... agak gerhana jugaklah kehidupan aku... tapi xperla... yg penting... dia jugak yg dh bnyk mengajar aku sesuatu yg baru dan menjadikan aku seorg yg berfikir lebih dalam dan sensitif terhadap persekitaran... mungkin juga dia telah memberikan aku satu pengalaman yg mula mendewasakan diri aku sedikit demi sedikit... walau apa pun.. terima kasih je lah.... terbaeeeekkkk lah!!! ngeeeee...

papepun yg aku tulis kat sini... aku harap saper yg terbaca dan tetiber rasa dia faham... jgn jadikan ianya satu benda atau isu... kerana ini sekadar tulisan tempat luahan... x semestinya apa yg korg rasa korg faham tu adalah mengenai korg... kita perlu ingat... kita semua ada kehidupan yg tersendiri dan kita semua menghadapi pelbagai perkara setiap hari... mungkin secara kebetulan ianya berlaku dalam situasi yg sama... jadi sblm faham lebih lanjut... jgnla buat spekulasi sendiri yg melampau...

dan... aku x harap kot ada org baca tulisan2 aku ni... ada ke yg nak baca??? hehehehe... kalau xde pun bagus kot... xdela org tau apa yg aku tulis... kui3.. saja nak luah perasaan... sendiri baca je lah....

selamat malam.....

4 comments:

  1. Ade la org yang akan bace..Hihik..Selamat berblogging...:)

    ReplyDelete
  2. hahahah.... korg jer kot.... xper2... i suker x ramai org nih...

    ReplyDelete
  3. congrats!!!

    dah ada peminat nampaknyer...bagik jer sebulan..mesti penuh kat follower tueh..hehehe...tapi kena rajin update taw...tk mau malas2...hahaha!!!

    ReplyDelete