Friday, February 26, 2010

runsing...


pernah x korg tetiber runsing akan sesuatu perkara... ??? korg sendiri x tau kenapa korg runsing sdgkan benda tu mudah dan xde kaitan pun dlm hidup korg....????

kenapa ekk sejak akhir2 ni aku terlalu runsing tentang sesuatu perkara?? nak kata aku x penah runsing sblm ni... bnyk kali je kot aku runsing....tapi runsing yg ni... betul2 merunsingkan... haaaa.. hambekkk... brp bnyk runsing daaaa.....

mungkin ada antara korg yg faham... ingat tak pepatah ciptaan aku yg mengatakan "mcm perempuan lepas bersalin... x dapat dh bentuk badan yg di ingini kembali..."? agaknya bergitulah kiranya kehidupan ni...

aku bukan nak kembali seperti dulu... berair mata darah sekalipun aku xkan dapat kembali ke masa silam... wahh!! masa silam nih.... tapi... apa yg aku harapkan adalah sesuatu yg normal bukan sesuatu yg baru dan merunsingkan.... ada sekali sekala keadaan normal tu kembali... tapi 'normal' itu sudah tidak ada lagi pada zahirnya... dlm hati aku sgt mengharapkan sbnrnya... "kalaulah benda tu x pernah berlaku...."

tapi itulah yg dikatakan takdir yg tercipta untukmu.... bila tuhan berikan sesuatu... ada hikmah di sebaliknya... ada sebab musababnya... mungkin aku x nampak lagi apa kebaikan tersebut... tetapi aku percaya... tuhan ada perancangannya.... dan mungkin suatu hari nanti aku akan bersyukur kerana "benda" tu berlaku....

apapun... aku tetap akan jadi aku yg sebenarnya... bergerak maju kehadapan seiring dgn wawasan 2020 dan smgt 1 malaysia... hahahahaha!!!! akulah newmoon!!!!

No comments:

Post a Comment