Sunday, January 23, 2011

citer yg x abes...

sebenarnya niat aku nk cerita pengalaman ke lahad datu selama 3 hari... tapi ntah kenapa rasa cam malas lak nak update... kui3... so biar jerla day 1 tu...

anyway aku dan keluarga baru pulang dari bercuti di bukit fraser... satu pengalaman baru sbb aku mmg x penah jejak situ.. selalunya kalau nk gi tempat sejuk aku akan ke cameron atau yg paling dekat genting highland.. tapi kali ni membawa satu pengalaman baru lebih2 lagi bersama keluarga terkasih.... sejuk mmg sejuk... aku rasa lebih sejuk dari cameron.. sbb bulan 10 ari tu aku baru pegi cameron... mmg x sejuk... aku pakai selapis je baju pun... tapi yg bukit fraser ni... mmg gigil la wa ckp lu... kami sekeluarga duduk di rumah peranginan kerajaan.. seperti biasala nk cakap... mmg aku berbangga jadi pegawai kerajaan... murah, selesa dan cantik..

papepun... aku dh rasa lepak2 dgn family... next month insyaAllah aku nk pegi dgn kawan2 pulak... wei korg... aku dh block hujung bulan 2 ni.. harap2 sume okla... kalau x jadi xperla... aku pasrah... kui3...

jom attack fraser hill lagi!!!!!

p/s: malas nk letak gambar kat sini... sape nak tgk bolehla melawat FB ambo... http://www.facebook.com/#!/album.php?id=620852399&aid=262983

salam.... 1 Malaysia.... :p

No comments:

Post a Comment