Monday, March 1, 2010

apabila sailormoon dan rakan2 menentang kejahatan!!!!


mlm sabtu mlm minggu... apabila semua org sdg nyenyak tido... sailormoon dan rakan2 xde keje lain main uno... hahahaha!!!!! ada la yg x tido tu kannnn....

sepanjang hari tu kitorg keluar dan mengenjoykan diri... apabila seorg sahabat dlm kesusahan... maka sahabat yg lain akan sentiasa menemani susah senangnya itu... itu adalah unsur2 nilai murni yg perlu diterapkan kepada setiap org.... sepanjang hari sabtu itu diisi dgn pelbagai aktiviti dan yg pastinya aktiviti uno adalah yg paling wajib...

dalam keadaan yg x cukup tenaga ditambah dgn kengantukan yg sgt dasyat... boleh lagi aku dan rakan2 bertarung bowling di pagi ahad semalam... anjuran candyfc... walaupun x menang sebarang tempat tapi yg penting kitorg enjoy jerit2... nfc tetap menang di hati....

x banyak sbnrnya yg aku nak coretkan kali ni... dua hari yg berlalu.. w/pun ada sedikit halangan2 yg berlaku... namun atas sbb2 semua sporting dan matang dlm berfikir secara tenang maka semuanya berjalan dgn lancar... apa yg aku rasa aku hope semua org rasa jugak...

apa2 pun... badan aku sgt sakit2... bukan sbb main bowling... tapi sbb kena dera.... mmg chel betul!!!!

6 comments:

  1. kene dera ekkk?!!! Shian shunggoh kat kao tapi ado chel kesah!!!! heheheheh!!!

    p/s : aku tengah pk mana satu aku nak pilih dari ramai2 yang kat gambo atas tu ha!! yang rambut pendek tu apa namanya???

    ~Fit~

    ReplyDelete
  2. hahahaha... mmgla chel x kesah... sbb chel mmg sgt chel... amboi... chel sungguh mulut...

    p/s: ko nak yg rambut pendek ekkk... yg rambut pendek tu kawan baik sailormoon... nama dia sailormercury... kuasa-air...

    ReplyDelete
  3. aku menten conan..sentiasa CSI..;)

    -masyi-

    ReplyDelete
  4. motippp lari drp geng sailormoon... ahhh... x kira.... aku nak bagi kat mantan sailormars.... sbb yg paling garang sekali... ahaks!!!! kui3....

    ada chel kesahhh???

    ReplyDelete
  5. paling garang??? ko mmg mcm chel...
    xde2...xnak berkaitan dgn kartun sailormoon..
    mana penah idup aku tgk citer tu..
    CONAN TETAP BERAJA DIHATIKU!!!

    ReplyDelete
  6. oooo... rupa2nya conan yg melambak kat umah ko tu...ko punya la yer... ahahaha... skrg zaman pemerintahan sailormoon... so nak x nak... sailormoon beraja di mata... wahahahahaah!!!!

    ReplyDelete