Tuesday, March 16, 2010

Pulau Coklat...




Langkawi.... dah semestinya terkenal dgn kecoklatannya yg melampau... ahaks!!! hujung minggu yg lalu... aku dan sepupu ksygnku serta tyra berjimba2 di sana.... sbnrnya nak menghadiri kenduri kawin intan yg jugak salah seorg nubies... di sanalah aku mententeramkan jiwa yg lara... dgn harapan dpt melupakan segala keserabutan utk sementara waktu... namun begitu... betapa kuat aku cuba... semakin kuat ia dtg....
lepas berjimba2 x tentu hala sambil menghabiskan duit membeli coklat coklatan... maka kami pun berjalan2 di sekitar Dataran Lang.... dan x disangka2 ketika itu juga kami diikuti oleh seorg stalker yg terkenal dgn nama izwan pulus... hahahaha... aku panggil dia izwan mulus.... atau nama sebenarnya dlm fb... sultan fernando... baekkkk punya stalking kitorg ekkkk.... last2 terkantoi jugak... anyway... enjoy lepak ngan ko lah!!
maka... selepas berjimba2 selama 2 hari 2 malam... aku dan diriku serta mereka2 yg terlibat pun pulanglah ke kl dgn amannya.... maka bila balik... beg aku dh pun beranak satu.... pegi satu beg... balik dua beg... dan yg lebih memeranjatkan apabila aku melihat hasil kautan coklat2an yg aku bawa balik... kui3.... gemuk coklat la sume family aku lps ni... lps ni nak gi mana pulak ekkkk???? hurrrmmmmm.....


No comments:

Post a Comment